reklama

„Ak uveríš vo víťazstvo, víťazstvo uverí v teba!“

Paulo Coelho je brazílsky spisovateľ prevažne psychologických románov. Z jednej z jeho kníh s názvom Alef som objavil tento citát ktorý ma, aj keď som bol na dovolenke, donútil zamyslieť sa na ľudským no aj mojím osobným pohľadom na svet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Strach. Slovo ktoré sami dobre poznáme. Sprevádza nás každým dňom no i nocou a je príčinou zlých vecí ktoré si často sami privoláme. Len sa zamyslite. Keby vaše dieťa, priateľ, súrodenec či rodič odchádza na dlhšiu cestu čo si poviete ako prvé? „Len nech dôjdu v poriadku!". A tieto slová sú zárodok negatívneho myslenia. Mnohý si myslia že táto formulka sú len starostlivosťou o našich blízkych no na druhej strane povedzme si prečo ? Prečo by sa niečo malo stať ? Keď cestujeme autobusom autobus šoféruje šofér ktorý s tým má skúsenosti, cestujeme lietadlom a máme strach no len preto že si neuvedomujeme že letecká doprava je v podstate najbezpečnejšou dopravou dnešnej doby. Nerozmýšľajme nad tým čo by sa mohlo stať, zamyslite sa nad tým aké smiešna pravdepodobnosť je na to aby sa to stalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno zopár z vás pozná film Secret alebo Tajomstvo. Pre tých ktorý ho nepoznajú je to dokumentárny film ktorý opisuje teórie pozitívneho myslenia ktoré skúmali tzv. „učitelia úspechu". Jednou zo základných myšlienok v tomto dokumentárnom filme je teória priťahovania tj. „To načo myslíme to k sebe pritiahneme." Napríklad chceli by ste lepšiu prácu ? Myslite nato každý deň a príde príležitosť. Môj osobný dojem z tohto filmu bol že je to pokus o vymývanie mozgov ale nejdem písať recenzie chcem len povedať že v niečom majú pravdu. Medzi všetkými ľuďmi na svete existuje určité spojenie niečo čo nás spája nazvime to vonkajšia energia, karma.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Táto vonkajšia energia sa dotýka všetkého s čim sa stretneme či už sú to ľudia alebo nejaké situácie v ktorých sa nachádzame je stále s nami. Je to naša značka ktorú síce nevidno no ľudia ju pri kontakte s nami cítia. A práve táto karma nám môže pomôcť dosiahnuť to po čom túžime, dosiahnuť náš cieľ. Ak ju nabijeme dostatočne pozitívnou energiou bude pre nás opora nielen v riešení problémov, pri spoznávaní nových ľudí ale aj pri vstávaní keď zlyháme.

Takže základným kameňom úspechu je veriť hlavne v seba. Keď sa človek sám nemá rad ako ho môžu mať radi druhý? Znie to trochu sebecky no ja osobne sa mám rád mám sa rád taký aký som a nehanbím sa zato. Urobte to aj vy. Postavte sa pred zrkadlo a povedzte mám sa rád pobozkajte si ruku pre mňa za mňa ale uvidíte že keď budete spokojný s tým aký ste veľa vecí bude ľahších.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver by som vás chcel poprosiť- buďte pozitívnejší lebo ako raz povedal jeden múdry človek „S úsmevom na tvári ide vždy všetko ľahšie.".

Matúš Turan

Matúš Turan

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dysgrafik so širokým uhlom pohladu na svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu